Voting

tisdag 15 mars 2011

Hänt o skett




Lite fotlänkar jag pysslat med i helgen...SNART kan man ha dem!

Helgerna går ju sååå fort så man nästan inte hinner att blinka. I fredags hade jag sån huvudvärk o det var lite jobbigt. Har mina misstankar om vad det handlar om, synen....har märkt sista tiden att jag ser sämre och har trott jag kanske behöver progressiva. Bokade tid hos optikern. Så var inte fallet. Synen har blivit sämre men ännu är det inte dags för progressiva. SKÖNT o blir ju betydligt billigare. Fick med mig lite bågar hem o kika på, ska till dem på fredag igen för att prova ut linser oxå. Vill ha det till sommaren om inte annat.......HATAR att ligga på playan o inget se....;)) Tolka det hur ni vill..he he.

Annars är det sig likt. Skypade med dottern i söndagskväll. Hon har det såååååååå varmt, sådär 35 grader, svalkar sig på bondai beach i australien. Går ingen nöd på dem om jag säger så..;)


1 kommentar:

  1. Skönt att allt är bra med dottern!
    Hör har jag det skönt i solen, ska ta en promenad nu med stegräknaren:)

    Ha det bra!
    Kram Helena

    SvaraRadera