Voting

fredag 25 september 2009

Borta bra men hemma bäst...

Nu har "stureplansgänget" kommit hem från storstan igen. Det har varit lärorikt (kursen) och roligt (stan o shopping!). Dock shoppade jag inte så hemskt mycket. Ett schampo som man lär få volyyyyyyyyym i håret av, lovar att ge rapport på detta....;-

Vi bodde på best western hotell på norrtull. Hotellet var byggt 2007 och fräscht som tusan. Lobbyn ingav MYSPYS känsla, eller vad sägs???

Lobbyn på Best Western Hotel i huvudstaden!

Nedan ses MITT egna rum som egentligen var dubbelrum. Här "huserade" jag i två nätter, GÖTT!!!


Ska jag vara RIKTIGT ärlig så har det ÄTITS o ÄTITS o ÄTITS o ÄTITS mest hela tiden, magen brakade nästan i hop av allt gott. Vad sägs om en härlig fetasallad med pasta?

Smaskigt!!

Eller mellis ala dagis?
Amerika STOR bulle, smoothie, frukt (stund....)

Sista kvällen med gänget var vi ute och käkade lite fint. Jag var INGET hungrig så jag tog bara en efterrätt och den gick INTE av för hackor!!!!

En specialite ala det hotell vi var på, en bananasplit på äkta vaniljglass, chokladmousse, chokladmaräng. Karamelliserad banan, chokladsås och honung som var ringlad över....kan berätta att jag FET dumpade på denna portion, åt inte upp allt och det blev en av mina kollegor glad över......;-


Här står kollegorna och väntar på tåget hem. Mätta och belåtna (ett tag ialla fall). TACK för resan partners.....det önskas REPRIS på!!!

Imorgon bitti ska jag klippa mig, sen till mammsen, sen banka lite beställningar, sådär 190 stycken eller så....;- KUL!!

Må så gott mina vänner!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar