Voting

måndag 28 september 2009

Höstrusk

Hallojsan igen.

Jäklar i hela havet vad det har regnat idag, var på jobbet och var tvungen att ge mig ut i värsta spöregnet med bilen, men det fick ju gå det oxå. Dagen har varit bra, lite akuta ärenden som "fängslat" dagen.....;-

Ikväll ska jag bege mig till grannstaden för att prova skor, ska visa kläder åt en klädbutik i stan och då ska vi ha matchande skor till det. I våras när jag gjorde detta för allra första ggn sa jag "ALDRIG MER"......här är jag alltså IGEN, på´t bara....

Helgen som gått har tillbringats hos min kära mor som nu börjar få riktig ordning på torpet.

Här har jag hjälpt kära mor att få ordning på badrumsfönstret.

Ett UNDERBART ljus som pryder mors vard rumsbord



En av de två chow chow vovvarna som mammsen har.

Söta är bara förnamnet på vovvsingarna!

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar