Voting

torsdag 22 april 2010

Happenings...

Sonen har gått o blivit tonåring, fyllde 13 år 20 april med dunder och brak. Firades av familjen tiiiiidigt på morgonen och fortsatte på kvällen med div släkt. Betyget blev "min bästa födelsedag i hela mitt liv" vilket ju måste ses som att han är nöjd. Grejen är att han säger likadant varje födelsedag...*S* Kul när de är nöjda. Han fick en gitarr som han önskat sig, han vill börja spela så jag har anmält honom till en grupp.

Annars packar jag för fullt till pärlträffen Facett som går av stapeln på Lidingö i helgen. Kommer att bli SUUUUPERKUL att träffa alla goa vänner igen!! LÄNGTAR!
Kommer INTE att ta med mig lika mycket pärlor som sist, då fick jag bära ihjäl mig!!! Allt finns dessutom på plats att handla.

Nu väntar jobb,

kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar