Voting

tisdag 27 april 2010

Helg fylld av pärlor

Min helg kom.....och gick.....sååå himla snabbt. Underbart att träffa tokiga pärlvänner igen. Vi pärlade, skrattade, fnittrade, åt och tjuttrade och shoppade...härligt!!

Tänkte visa några av alstren som tillverkades under helgen.
Ett långt halsband med härligt somriga färger. Längden kan varieras efter tycke och smak.
Med detta romantiskt söta halsband vann jag 2:a pris i en romantisk vintage tävling. Priset jag fick var 400 kr i en pärlshop att handla för. Gissa om jag blev glad!!!
Ett set bestående av glaspärlor i pastelliga toner. Halsbandet är i tre rader.
Armband trätt med elastisk tråd. Rasselhänge samt ett kraftigt silverfärgat kors med texten "peace"
Underbart sött armband som är spiralformat. Keramikpärlor samt sötisar och metalldelar.

På Onsdag kväll väntar en visning. Jag hoppas det går bra....;))

Kram,

3 kommentarer:

  1. Finfina smycken, och grattis till priset!!

    SvaraRadera
  2. Åh det där romantiska i vintagestil var vackert! Enkelt men vackert!
    /Ullis, Phifa Design

    SvaraRadera