Voting

måndag 10 maj 2010

Am I psychic or what????

Vi har haft redovisningsarbete i min klass i psykiatrin. Jag blir alldeles LYRISK över att höra all fakta om sjukdomar, prognos och en del "elände"

Efter lektionen reser jag på mig och hela jag strålar av glädja och lycka. Jag säger "fattar ni hur jäkla INTRESSANT det här är". Jag får inte värst mycket respons.....
Någon svarar "VADDÅ"?
Jag säger: "Jaaaa, det här, vi hört om psykiatri. Det är sååååå härligt underbart fantastiskt intressant.......

Det går några sekunder.....
Någon säger konstaterande "du älskar ju för fan psykiatri"
Jag: "jaa, det gör jag, det är sååååå spännande"
Personen fortsätter: "du älskar ju det lika mycket som om det vore ditt barn juuuu"

Allmänt skratt utbrast. De är underbara eleverna!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar