Voting

söndag 16 maj 2010

Healing.

Dagar har passerat, båda glada men oxå dagar av sorg.

12 Maj 2010 gick inte obemärkt förbi. Det var en sorgens dag. Det var dagen då vår son André skulle blivit 20 år om han fått leva. Kan bara för mitt liv inte begripa VART de 20 åren tagit vägen.

Det är inte så att jag inte gläds åt det jag har, givetvis är jag både stolt och överlycklig över att ha fött Hanna och Ludwig, men självklart tänker man ju, denna årsdag, undrar, går igenom varje sekund av de få timmar han levde.
Tiden läker inte alla sår, men såren lindras.

Glad och stolt fick jag se dottern balklädd i Lördags, 15 Maj. Vilken härligt underbar dag. Solen sken, det var varmt och dottern var såååå otroligt vacker.
Dottern Hanna med sin kavaljer, Pule


Idag har jag mannekängat och haft en smyckesvisning, allt gick bra.

Nu väntar en veckas arbete igen. Tiden går........men den läker inga sår, den "bara" lindrar dem....

Ta hand om er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar