Voting

fredag 18 juni 2010

Inköpsresa

Hej hej.
Idag har jag och en underbart go pärlvän Jolin varit på inköpsresa hos en grossist och handlat pärlor och smyckesdelar!! Gissa om det är ett drömställe för två pärltokar som oss!!!

Finns sjukt mycket fint att köpa till i regel bra priser! Får väl se vad som tillverkas av allt gottigt!
Jolin åkte vidare för att byta ut sin desoto till en impala, en guldfärgad vacker sak, häftigt!!!

Imorgon börjar jag jobba på mitt ordinarie arbete i 4 veckor, sen väntar semester!

Nu blir det grilldax med familjen. Ses,



3 kommentarer:

  1. Ja då får vi se fram emot lite fina smycken snart då? Var ni inte till Lustfyllt i Habo?

    SvaraRadera
  2. Nej, vi var aldrig där. Jolin skulle kolla på impalan och hade tid att "passa" och jag fick ont i magen efter vi varit o käkat så det får bli en annan gång.

    SvaraRadera
  3. Vilken osis, vad sjutton åt ni på för läbbigt ställe? Jag ska ta mig dit snart har jag tänkt!

    SvaraRadera