Voting

tisdag 9 februari 2010

FACETT!!!

I April drar jag iväg på ännu en pärlträff, denna gång på Lidingö i sthlm med några hundra andra pärlande nördar. Vi bor på hotell, pärlar dygnet runt, pratar, skrattar och mår gott!!

Häromdagen fick jag nys om att en kär pärlande konkurrent-kollega (ha ha) evt inte skulle kunna komma och genast sjönk min känsla till -2. Varför vet jag inte riktigt, jag menar det finns MÄNGDER med kanonbruttor att tjåka med, vi är ett nätt gäng som har det skitkul.

Antagligen har man varit så inställd på att gänget samlas så man blev besviken över att en av dem skulle saknas.......MEN.....

har precis NU (minutfärskt!!) fått reda på att hon KOMMER på facett!!!!! SUPERDUPERDUPERNAJS att möta alla bruttorna igen!!!

Bara så ni vet........LOVE U ALL och ni vet vem ni är.

Kramis

4 kommentarer:

  1. Jaha, så att jag inte kommer räknas inte... ;)

    SvaraRadera
  2. Kommer inte du???? Det tog jag för givet att du skulle...VARFÖR kommer du inte....

    SvaraRadera
  3. men det har jag ju talat om för längesen i "elsg" på fb... Vi gav bort presentkort på operan i gbg inkl barnvakteri till vänner i växjö i somras, och just facetthelgen bokade de in operan (det var innan datumet för träffen släpptes).det är ju därför jag vill att vi ska få till en "privat" träff snart! :)

    SvaraRadera