Voting

tisdag 16 februari 2010

Långtbortistan!!

Tusen TACK för kommentarer om designen här på bloggen, vet att jag bytt många ggr men tycker det är lite kul o jag tröttnar efter ett tag o vill ha nytt. Precis som med kläder, design hemma o annat. Är nog typiskt kvinnligt!!

SNACKA om att jag längtar till 4 mars då jag ska se NOICE LIVE på cinderella. Häromdagen fick jag mejl på fejjan från FUNKY o jag blev darrig i benen!! Fattar inte vad det är med mig, beter mig som en fjåååårtis, kan inte hjälpa det. Han skrev, att det skulle bli kul att träffa mig personligen och kul att jag får se "mina" bling-bling" live........GUD så himla pirrigt!!!!

Ikväll har jag sagt "hej-då" till en pöjk som inte vill ge sig tillkänna på MIN blogg, han ska ut i vida världen några månader och jag önskar honom VARMT LYCKA TILL. Det är en härlig ung pöjk som jag tycker mycket om!! Ta hand om dig nu grabben och du....gör INGET jag inte skulle ha gjort = festa rejält, gör bort dig rejält, ta hand om bruttorna..ha ha!!!

Kort o gott: HA DET KUL, HA DET BÄST, jag kommer att följa din blogg. Love U!

kram,

3 kommentarer:

  1. Vet du vad...jag har tyg till en till ;-)

    SvaraRadera
  2. Va, har du facebook nu lr?

    //C

    SvaraRadera
  3. C: har haft facebook en tid nu.....du hittar mig där om du oxå har det...;)

    SvaraRadera