Voting

måndag 8 mars 2010

Målar´n på besök....

Inte så illa som det låter......visst, vi kvinnor har målar´n på besök titt som tätt men denna gång var det inte så....den RIKTIGA målaren har varit och målat taket i kök och hall idag, eller rättare sagt målat grundfärg. Blir kanon om jag får säga det själv!!!

Skoldagen har annars varit bra, mycket är det och jag har nästan huvudvärk när dagen är slut, är ju van att få mycket frisk luft när jag jobbar.

Var oxå tvungen att ringa mitt gamla jobb o tjåka lite, frågade om de inte saknar mig och de sa att de gjorde det men HALLÅ....ska man vara tvungen att fråga om sånt själv??? Hö hö!!

Blev väldigt glad när en kär pärl-kollega till mig ska designa och smycka hela kören "Team-Rongedahl" i körslaget, GRATTIS Jolin!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar