Voting

tisdag 30 mars 2010

Nytt försök

Idag gick det bättre att lägga in bilder. Läste från era kommentarer att ni varit med om samma fenomen så det var väl bara ngt tillfälligt! Tack för kommentarerna så slapp jag att undra...;)

Tänkte visa lite bilder från mitt nyrenoverade ( i viss mån) hem. Hallen har fått golv och tapeter. Byrån har jag köpt från blocket.
Sovrummet har fått nya shabby chic inspirerade gardiner och lampkjolar. Himla sött!
I köket har jag påskat till det lite med fint pynt. Köket har även det fått nya tapeter och lite möbler men har inga bilder på det just nu.
Lite långa smycken jag tillverkat senaste tiden.....



Imorgon är det sista lektionen jag har med "min" psyk-klass. Vi ska knyta ihop några psykiatriska tillstånd vi haft en tid nu och bara myyyysa till det med påskmust, godis och frukt. GOTT o MYSIGT!

4 kommentarer:

  1. Vad fint du har det, älskar byrån och tapeterna! Gulliga smycken med, sött med rosetter :D
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. Åååååååå, vad fint det blivit Nettis!!!!!
    Du har verkligen lyckats få till det :-)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket. Jag tycker själv det blev bra faktiskt även om inte riktigt allt är klart ännu.

    SvaraRadera