Voting

tisdag 2 mars 2010

Teachers day 2

Jahapp, dag nr 2 till ända. Idag har jag varit med i "min" kommande klass. Det är en komvux klass som läser till uska/skötare...undra vad de är när jag är klar med dem...ha ha ha....

Idag har jag hämtat min nya mobil oxå, sitter o pular med dem o tycker den är JÄTTEFIN!!! Alltid kul med nya mobiler o sånt.

Snart dax för cinderella och NOICE, gissa om jag längtar!!!

Förresten, har varit på utv. samtal med sonen oxå....läraren, en kille i min egen ålder hade väldigt svårt att hålla sig för skratt vilket jag oxå har när sonen är i farten, han säger så roliga saker att man bara kan inte hålla sig.

Läraren berättade att han ibland frågar sonen hur det går med olika saker.....och då brukar sonen svara, "det fixar mamma"......

Japp, han är en mamma-gris OCH 12, snart 13.....;)

1 kommentar: