Voting

måndag 6 september 2010

Blocket TRÖTT!

Gud vad jag kan bli trött på folk som annonserar på blocket.se
Letar och har letat en tid efter en bokhylla till sonens rum. Idag fick jag se DEN. Ringde direkt. Inget svar, det var telefonsvarare. Jag talade in vad jag ville (att jag ville....;) samt mejlade jag direkt för att vara på säkra sidan. Har jag hört ngt? NEJ. Har jag fått ngt mejl? NEJ.
Tycket det är såååå dåligt. Såldes den direkt kan man väl för jössenamen ta BORT annonsen???

Sonens rum är förresten färdigtapetserad. Blev URSNYGGT!!! En fondvägg i mörkt grå och övriga väggar har breda ränder. Ena randen ljusgrå, andra randen liiiite mörkare grå. Mellan ränderna är en tunn skimrande silverrand. LÄCKERT!!!
Hade sonen fått välja FRITT hade han valt helt SVART på väggarna.....ELLER HUR?? ;)


Idag efter en lektion med ungdomseleverna som går 3:e gymnasieåret kom en kille fram till mig....brallorna neddragna så kallingarna syntes....gympadojjor, kepa, håret i en liten tofs bak.....så sa han med pliriga ögon och leende mungipa:
"Du, jag vill bara säga en sak till dig......ja ba ÄLSKAR din breeeeeda öschötta dialekt"

Då kunde jag inte hålla mig för skratt o svarade skämtsamt "älskar dig med"....

Visst är dom väl söta???? ;))


2 kommentarer:

  1. Söta elever du har... sug åt dig :-)

    Bläää för såna människor som inte tar bort sina annonser... det går energi åt skogen då ;-)

    Puss & Kram

    SvaraRadera