Voting

torsdag 30 september 2010

No good today!

Vaknade med skallebank. Så pass att jag redan då kände att det här är INGEN bra dag. Ska jag eller ska jag inte gå till jobbet?? JAG VET!!! När jag tänker så är det verkligen illa, ni som känner mig vet att DÅ har det gått långt. Jag är aldrig hemma "ifall att". Jag älskar att jobba.

Nåväl, gick till jobbet, men som sagt.....det var ingen bra dag.....

Efter jobbet hem o hämta sonen som skulle på innebandyträning. Släppte av honom och åkte för att storhandla. Brukar göra det på fredagar, men jag tänker nämligen ägna HELA helgen åt familj, pärlor och rekreation!!!!!
Som sagt, jag är inte helt okej!!!


Lite nya höstfräscha smycken bjuder jag på!!!

Kram

3 kommentarer:

  1. usch då, huvudvärk är verkligen inget kul...

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du mår bättre efter helgens rekreation och att vi får se bilder på vad du skapat!

    SvaraRadera