Voting

söndag 5 september 2010

Update

Long time, no seeeee.
Well, nu är jag här o ska uppdatera er lite tänkte jag.

Förra helgen var det ju Loftahammarsutställningen. Stod som knalle, jag o syrran. Det gick bra. Marknaden håller på i 2 dagar, dag nr 2 fick vi bryta pga REEEEEEEEEEEEEEGN som riskerade att förstöra smyckena!!!
Här är syrran i full färd med att sälja smycken till shoppingsugna damer!!!
Vi hade en mycket trevlig halvadgs-friluftsdag med vuxenstuderande klasser. Vi tog en promenix till borenshults slussar. Där sken solen, vi satt på bryggan och intog medhavd fika. Efter det hade vi 5-kamp!




En dag när jag kom hem från jobbet hittade jag ett lite mystiskt brev i brevlådan.....sånt där ni vet som gör en GÖRNYFIKEN på innehållet!!! Jag närapå slet upp det och vad låg det däri????? Joooo, detta FANTASTISKT VACKRA smycket som min GOA vän Jolin gjort helt o hållet själv!! Hon är verkligen SUPER på att löda såna vackra hängen. Kika gärna in på hennes hemsida för att beundra hennes verk. www.jsdesign.se

JOLIN: Jag ÄLSKAR hänget!!!! Det är bara såååååå JAG!!!! TUSEN TUSEN TACK!!!

Helgen som gått har jag funnits på plats med mina smycken på husbyfjöls marken. Riktigt mycket folk, solen sken och allt gick bra. Nu blir det inga mer marknader för min del förrän adventsmarknaderna drar igång. Rätt så skönt att få ta det lite lugnt nu. Det är lite rörigt på jobbet och då är det skönt att fokusera på det!!!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka mysiga marknader, till helgen är det min tur! Ska bli riktigt spännande att se hur det kommer gå.
    Kul att du gillar hänget, blir riktigt glad när smycken jag gör uppskattas så!!!

    Kram på dig min vän!

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen jättemysigt.
    STORT LYCKA TILL Jolin!!!

    SvaraRadera