Voting

lördag 11 juni 2011

LOST???

Har varit på Trosa Marken idag....solen gassade på rätt bra vill jag lova och mycket folk var det! Gissa vad jag upptäcker när vi packar upp???? Har inte med mig ETT ENDASTE ARMBAND!!!!! 3 "godislådor" proppade med armband ligger kvar hemma........jävlar i havet så sur jag blev på mig själv. Kände att jag lika bra kunde packa ihop o åka hem på en gång men syrran övertalade mig att stanna kvar, vilket ju var jättetur för det har gått kanonersbra!!!
Blev liiiiiiite hett mot slutet av eftermiddagen bara....Snacka om LOST i skallen!!!!

När vi stått där en stund kommer det fram en kvinna o frågar om jag heter anette..javisst svarade jag, då visade det sig att min kära pärlkollega Liselotte skrivit till henne på fb att jag skulle stå på marken.....det var riktigt kul. Det var förresten Loppans väninna som tog den här fina bilden på mig....;)

5 kommentarer:

  1. trist med armbanden, men skoj att det blev lyckat ändå!! :)

    SvaraRadera
  2. Så bra att det löste sig i alla fall trots armbanden! Ser ut att ha varit en härlig dag :)

    SvaraRadera
  3. jaaaa, jag är glad ändå men vart ju jättebesviken/ledsen/ARG på mig själv. Nu såldes det mer halsband än vad jag brukar o det behövs ju det oxå såklart! Tusen tack för era kommentarer!

    SvaraRadera
  4. Stod du i Trosa!? Vad synd att jag inte visste det, hade gärna kommit förbi, bor ju inte så långt därifrån...
    En av anledningarna att vi inte åkte dit, var just värmen...
    Vad roligt att det gick bra för dig ändå. Jag förstår din frustration, skulle ha blivit galen jag med ;)

    SvaraRadera
  5. Visst stod jag i Trosa, kanske hade jag inte skrivit om det på bloggen men på min smyckessida på fejjan har det stått...hade varit kul att ses...;)

    kram på er
    anette

    SvaraRadera