Voting

torsdag 30 juni 2011

Vallarna

På söndag börjar jag mitt ordinarie arbete. Jag kommer att jobba 3 veckor innan jag får lite ledigt igen, ska bli jätteskoj att få ta del av verksamheten, träffa patienter, hjälpa etc. KUL!

Vecka 30 bär färden mot Falkenberg. Har bokat in oss för att titta på buskisteatern med Stefan och Christer. Deras "BEEEEEVBÄÄÄJAJE" älskar sonen i hushållet. Vi brukar alltid kolla på dessa när de går på tv så det ska bli kul att se dem på riktigt. Hoppas på fint väder såklart!

Må så gott

kram

2 kommentarer:

  1. ÅÅH, va kul!! Min dotter älskar också gänget på Vallarna, och jag med. Hoppas att ni får härligt ont i magen av gott skratt.
    To de?

    SvaraRadera
  2. Kör ni på E6:an åker ni ju nästan förbi oss, en avstickare på några minuter från motorvägen bara... ;)

    SvaraRadera