Voting

måndag 20 juni 2011

Ordningen återställd!

Idag har vi på jobbet haft avslutningsutflykt. Först var vi på ett naturreservat, vidare till en guidad tur till boxholms bruksmuseéum och till sist lunch på väderstad centralkrog. Smaskigt o gott. Sen önskade vi varandra ett fint sommarlov och alla försvann på varsitt håll.

När jag kom hem fick jag mitt livs chock eftersom sonen stod innanför dörren o skrämde skiten ur mig. Jag skulle hämtat honom imorgon i Jkpg men han hade kommit hem idag och visst...hann väl inte att gå 2 minuter så tjatar han efter mat.....således är ordningen i hemmet återställd och fru larsson ska stå vid spisen...ååååh, vad jag älskar det....eller NOT!!!!

Har passat på att beställa nya tags att hänga på mina smycken, visst är de väl fina?


3 kommentarer:

  1. gick det inte att LAN:a med den skadade handen?

    SvaraRadera
  2. han hade fått lite ont, det blev väl så pass intensivt MEN han är helnöjd och har haft det jätteskoj!

    SvaraRadera
  3. Härlig dag! Och jättefina tags!

    SvaraRadera