Voting

torsdag 5 november 2009

Hurtiga bullen????

Efter jobbet idag fick jag väl fnatt alldeles??? När jag kom hem ställde jag mig och bakade bröd, Berits Hurtbulle heter receptet. Tog ut brödet ur ugnen o såg att ugnen var skitig, skurade den, fortsatte med hela badrummet, lagade mat: Kyckling med curry, creme fraiche, grädde, morot, tomatsås och chilli, gjorde hasselbackspotatis till det och sallad. Tände ljus överallt, tände eld i braskaminen, körde en maskin tvätt, jobbat med några beställningsarbeten (smycken).......

Levererade en beställning och fick en visning nästa söndag på köpet....SÅ SKOJ!!!!!

Pustar ut vid datorn nu och ska snart sussa sött hoppas jag. Imorgon ringer klockan 05,15 igen....upp o hoppa. SEN tar jag helg (efter passet såklart)

Var fick jag energin ifrån???? Antagligen hurtbullen....;)

kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar