Voting

fredag 20 november 2009

walking in my red shoes

Här är några halsband jag tillverkat nyligen. De finns att köpa på www.anelassmycken.se
Det röda är ett kort halsband, det ljungfärgade är långt. Allt material är nicketestat.




Tycker den här ljunglila färgen är riktigt läcker!


Blev så glad när jag skulle till jobbet idag, det var VARMT ute vilket resulterade i att jag kunde dra på mig mina splitternya KNALLRÖDA converse. Håll med om att de är svinläckra! Love them!


Sist men inte minst, en rykande färsk bild på självaste bloggaren. I bakgrunden kan mitt MYCKET ostädade pärlbord ses.....;)

KRAM,


4 kommentarer:

  1. Ostädade pärlbord det är du ju inte ensam om att ha precis, jag fattar inte vem som rör till det så;-) Känns som om varenda liten grej ligger på bordet så man får sitta och balansera med det man tillverkar för tillfället längst ute på kanten jämt. Inte konstigt att man tappar ner en massa pärlor på golvet då. Finns det nånstans man kan lämna in klagomål!?!

    Må så gott/ Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Jodu....det är SKÖNT att höra att det är fler som har det lika "ostädat" som jag har, ändå tar jag mig en ordentlig städning ca 1 gång/vecka på bordet men det ser likadant ut efter någon dag....;)

    Må så gott själv.
    kram, anette

    SvaraRadera
  3. Jag läste en kommentar från Einstein(?) som sade "om ett rörigt skrivbord tyder på en rörig hjärna, vad tyder då ett tomt skrivbord på???"
    Kram

    SvaraRadera
  4. *skrattar*, ja, så kan man oxå se det!!!! Då har jag HUR mycket i hjärnan som helst..;)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera