Voting

lördag 14 november 2009

Mayakalendern 2012

Många människor tror att maya kalendern motsvarar slutet av världen av den 21 december 2012 genom en Doomsday eller apokalyps scenario.Andra personer kommer överens om att dessa är de “sista tiden”, men anser också att vi kan bevittnar början på “Golden Age” och Age of Aquarius.Det finns också människor som tror inget kommer att hända 2012.

DET HÄR var filmen jag såg tillsammans med dottern och hennes pojkvän igår kväll. Den var väldigt bra, bra filmatiserad, bra skådespelare, skickliga effekter. Visst blir man lite rädd, jag menar, det här är ju ingen påhittad historia utan sägnen finns ju.....

kram,

2 kommentarer:

  1. Kan bara inte låta bli att skriva en rad. Tycker om dina smycken jättemycket. Såg att du hade gjort armband av läder som är 1 cm breda. Jag beställde därför lika läderband och ska testa jag med. Vet bara inte hur jag ska fästa själva kulkedjan på baksidan av läderbandet. Har du några tips?
    Ha en bra helg.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för kommentaren!!
    Vad SUPERKUL att du gillar smyckena.
    Jag gjorde på lite olika vis. På en del av armbanden fäste jag kulkedjan med vanligt kulkedjelås, fick dra lite i kedjan så det blev spänt. På den andra (som är lite kraftigare kulor på) gjorde jag bara hålen lite mindre och pressade in en kula i hålet, det stör INTE när man har det på sig.

    Önskar dig oxå en fin helg, välkommen tillbaks hit.

    Kram

    anette

    SvaraRadera