Voting

söndag 22 augusti 2010

Here we go again!!

Lite bilder från veckan som gått. Semestern är SLUT och jobbet har åter börjat. Vi mjukstartade några dagar innan eleverna kom men det är MASSOR att göra, planera etc.....Jag har varit jätte jättetrött hela veckan.

Det här är lite av det som hänt ialla fall:
Började jobba i måndags på Platengymnasiet i Motala.

Var med en väninna för att hämta en lampa hon köpt. Vi åkte hennes VOLVO, behöver jag säga att vi INTE kom därifrån sedan utan blev ståendes....vad hade hänt???
Mm......kylarvattnet läckte ut och inte fattade vi vad vi skulle göra....en del ringandes o kruxandes fick det bli.......
Räddaren i nöden kom sent på kvällen.......maken (min alltså). Han hittade rätt snart vad felet var men att få tag på en klammer till en slang (felet var en sönderrostad klammer) klockan 20,30. Hm....macken har nog.....eller...NOT, där såldes typ bara glass....;) Efter om och lite men hittade han vad han sökte och en stund senare åkte vi hemåt...;)


Har varit på en del shopping oxå. Har länge velat att ett tårtfat på fot med kupa. Hittade denna på Lagerhaus för 199;- Överkomligt tyckte jag!


Har även hunnit med att åka till Unnerstad gård och shoppat lite, hittade en URFIN tavla som faktiskt var på REA. Den pryder nu mitt sideboard i köket. SNYGGT!
Fick en URLÄCKER klänningstunika av kära mor som jag hittade på Joy i Linköping, har tyvärr ingen bild men den är väldigt romantisk med spetsar o sånt och har en underbart vacker ljust aprikos färg!!
Tja, shopping hinner man ju alltid med.

Har även pysslat en del med smyckestillverkningen, det är ju Loftahammars utställningen (marken) i helgen som kommer, bäst att fylla på lagret lite.

Hoppas denna vecka blir något lite lugnare än den förra.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Oj det hade varit farligt att åka till Unnerstad gård, kan gå i sådana butiker i timmar och bara drömma mig bort :-)

    SvaraRadera