Voting

tisdag 3 augusti 2010

MARKEN 2010


VÄLKOMNA till årets SKÄNNINGE MARKEN som går av stapeln 4-5 augusti.
Du möts av ca 1700 "knallar". Gillar du att gå på marken ska du absolut komma hit, det är Sveriges största!!!!

Passa på att prova på en LANGOS som är ett friterat bröd och är en ungersk maträtt. SUUUUUUPERGOTT!!!!!

Blir oxå JÄTTEGLAD om ni vill hälsa på mig, i min knalle. Jag står utmed Linköpinsgatan, vid Elinstallationer. Kom och gör en god affär hos mig. Vad jag säljer??? SMYCKEN såklart....;)

2 kommentarer:

  1. Åt Langos för första gången för 2 år sedan, under Helsingborgsfestivalen 2008. Nu fattar jag vad alla snackar om, det är supergott! :)

    SvaraRadera
  2. BOr lite långt ifrån... Lycka till, hoppas att du får sålt massor! Langos har jag aldrig provat...

    SvaraRadera