Voting

onsdag 11 augusti 2010

Tummen upp!


Jaha, så var det dags, den lilla utflykten till Örebro och gustavsviksbadet. Det var INTE lätt att väcka sonen så tidigt (10,30) kan jag säga....fy sjutton vad han har vänt på dygnet. Men upp kom han o vi iväg. Det var jag, sonen, kusin och en kompis.
En översiktskarta över badlandskapet.
Gissa om jag blev snopen men MYCKET glad när solen sprack igenom, lyckan blev rätt kort men ändå.......glassade mig några minuter i värmen av strålarna!!
Kusin och kompisen åker utomhuskanan
Sonen testar oxå utomhuskanan
Strax innan vi åkte hem kom regnet OCH åska med tillhörande blixtar!!! Givetvis badade vi en hel del inne oxå. Man kunde gå emellan äventyrsbadet, motionsbadet och utomhusbadet. Ungarna älskade det!!
Men visst säger man väl så......att efter regn kommer solsken??? Jag håller krampaktigt båda tummarna för att det gamla ordspråket gäller....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar