Voting

lördag 6 november 2010

Ärtiga mammsen...

Väninnan Köster och jag tillbringade dagen med att åka runt o leta loppisar....nähej, där var det stängt o där och där OXÅ....
Fick oss ett gott skratt när vi kom på att det JU är som söndag idag på självaste allahelgonsdag....nåväl, vi drog till McD istället för att ta en fika o käka burgare.
Dottern jobbade där idag, såg henne inte vid kassan o var ju såklart tvungen att fråga efter henne istället. Tjejen svarade att hon stod i kassan vid driven istället. Okej, vi gick o satte oss. Sen fick jag ju syn på dotra o vinkade glatt (o i hennes tycka även BRETT och utmärkande!)

När hon senare kom hem berättade hon att kollegorna frågat "vem det där var". Dotra berättade att det var hennes mamma som JÄMT höll på o knåpade sig. Då förstår ni....minsann...sade hennes kollegor att de tyckte att jag var ÄRTIG!!!!!!

Tyckte jag var sött men när dotra berättade det för mig asgarvade hon och vad som föranledde det garvet bjussar inte storyn på......;)
ÄRTIGA KÄRRINGEN!!!

4 kommentarer:

  1. Klart att du är ärtig!!!!
    Det är inte jag....för jag lyssnar på Lasse B, hahahahahha!

    SvaraRadera
  2. Klart du är en ärtig brutta!!!

    SvaraRadera
  3. ha ha ha.....jotack, ni är roliga ni!!!

    SvaraRadera