Voting

måndag 1 november 2010

CARPE DIEM!!!

För tillfället ägnar jag veckan åt CARPE DIEM. Njuter till fullo av att vara ledig i en hel vecka. Komma ifatt med ditten och datten, ta det lugnt, göra vad jag vill etc.
Imorse gick jag upp tidigt, kunde inte sova längre. Gubben utbrast "vad gör du uppe såhär dags, gå o lägg dig igen" men jag NJÖT verkligen av tanken att kunna gå o lägga mig på eftermiddagen istället OM jag kände för det....;)

Idag blev det oxå klart att jag fortsätter som lärare på skolan nästa termin oxå. STACKARS STACKARS elever....;)

Imorgon blir det kanske stora staden med dottern som vill kolla på en vinterjacka. Och jag då??? KANSKE (eller hur..) går jag in på handplockat för att kolla senaste kollektionen...hu, kan nog INTE slita mig är det värsta...

Bjuder på lite novembernyheter:


2 kommentarer: