Voting

måndag 29 november 2010

Snökaos o sånt...


Adventsmarknaden i Gamla Linköping är en fin, traditionsenlig marknad. I år var det SNÖKAOS/YRA i dagarna 2. Lite folk var det allt men de skyndade snart förbi och hem till värmen igen. Mammsen var o hjälpte till hos en av knallarna.
Själv bröt jag tidigare, det gick inte att stå tiden ut varken lö eller sönd pga snökaoset!!!
Ärligt tror jag inte att jag ska vara UTOMHUS på marknader på vintrarna. Dels fryser jag ihjäl fastän jag var som en annan jäkla michelingubbe, dels tror jag inte smyckena mår så himla bra av allt snökaos som flög runt i luften och till slut hamnade PÅ alla smycken....Nää, jag riktar nog hellre in mig på privata visningar inomhus. Där trivs vi nog bäst....jag o mina smycken...:;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar