Voting

måndag 15 november 2010

Pyssel o sånt...



Jaha, så varé dax igen.....för måndag..mina veckor tycks bara bestå av måndagar och fredagar....vart tar dagarna vägen???
Hur eller hur, haft en bra helg. Mässan i sthlm var GREAT. Provsmakade mycket läckerheter. Njöt av dagen med goa kollegor. Lovely!

Helgen gick till lite pyssel, kolla in lite nya modeller på soffor men inget är bestämt. Det verkar vara VÄLDIGT svårt att hitta en modern soffa som INTE ska vara mörkt grå eller svart!!! Är det mode så är det. Knepigt, jag menar ALLA vill väl inte ha svart soffa...eller??

Just det, har färgat håret oxå. Ville ha ljus-orange och hur får man det i mitt mörk mörkt bruna hår??? Joo, med blekning. Sagt o gjort....nog blev resultatet orange.

Olika färger, olika glasögonbågar.....how would YOU prefer??? Orange, mörkrött, mörkbrunt mörka bågar, ljusa bågar eller med plastpåse på skallen så man inte ser håret alls? *asg*


3 kommentarer:

  1. Jag tycker att du klär toppen i din nya färg!

    SvaraRadera
  2. Din nya färg är superfin!!! Sen gillar jag när du har rött oxå :-)
    Eller varför inte plastpåse?! Då kan man verkligen ha en bad hairday, hihi!

    Kram på rä!

    SvaraRadera
  3. ha ha ha...TACK brudar!

    PÖSS!!

    SvaraRadera