Voting

måndag 19 oktober 2009

Another FUNKY day...

NU är smyckena färdiga att levereras till Funky och Sthlm. Gissa om han är nyfiken.....GAHHHH, jag är jättenervig....TÄNK OM han bara "va fan är detta"???

Nåväl, vad är en bal på slottet.....;)

Pratade med Ewa ikväll och vi ska snart ses, det är ALLTID skoj men mindre skoj med tanke på orsaken vi ska ses på.....BOKFÖRINGEN!!! USCH, jag får ont i magen bara hon nämner den där förb.....saken. HATAR det. Men, har gett mig den på att jag ska lära mig det här själv. Det är bara att ta tjuren vid hornen så kanske jag inte hatar det så mycket sen. Snacka om KBT!!! Måste vara arbetsskadad.........

Nattis,

1 kommentar:

  1. Det är bara du som har fått för dig att det är tråkigt med bokföring. Om du lär dig ska du se att det är ganska kul! Iofs kan jag hålla med om att du inte är en siffermänniska, du ska nog hålla på med det du är bra på, DINA VACKRA SMYCKEN!!!
    Kram Ewa

    SvaraRadera