Voting

lördag 24 oktober 2009

Kollektion FunkyDan

Hej igen.
Nu är jag bättre. Fick aldrig någon feber men kände mig hängig. Är liiiiite trött fortfarande men bättre. Är på GGGGGGG.......vart??? Tja, det kan man ju undra.....

Kan ialla fall STOLT (orden räcker inte till....) berätta att FunkyDan i NoIcE nu mottagit sin "kollektion" med smycken och han säger att han är mer än nöjd! Vill nu dela med mig av det jag tillverkat till honom.

Ett armband med dubbel kedja, läderband
och en budskapsring med texten "reach for the stars"


Kort halsband. Kulkedja och läderband
spikes och en stjärna med texten "Funky Dan"



Ett enkelt armband i läder. Budskapsring med
texten "Noice Army"


Kulkedja i olika längder med olika
berlocker

Närbild på en av de olika berlockerna.
En maffig DogTag med texten "Ett bedårande Barn"


Ett länkat halvlångt halsband, mattsvarta
glaspärlor. Budskapsring och ett maffigt
kors.

Nå....mina vänner, vad tycker ni? Hoppas han blev nöjd ialla fall.

Kram

4 kommentarer:

  1. Det är ju verkligen tuffa smycken du gjort!
    Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Var du med i Pagonis killsmyckestävling? Det var både jag och min son (11år) men det är svårt att göra killsmycken!!!

    SvaraRadera
  3. Nej, jag var inte med i den. Vet inte varför men jag tycker nog oxå att det är svårt att göra killsmycken. Pärlar din son oxå?

    SvaraRadera