Voting

torsdag 8 oktober 2009

Märkligt!

Vad märkligt saker och ting är. Jag började med smyckandet på ren hobbynivå. Med tiden växte högar här hemma med smycken och jag var "tvungen" att komma på hur jag skulle kunna göra för att minska på högarna. Jag stod på lite marknader etc och det ena gav det andra.....

Jag arbetar ju heltid med ett jobb jag älskar och skulle aldrig kunna ens drömma om att sluta jobba med det MEN, det känns som om jag skulle kunna göra hobbyn hur stort som helst nästan utan att jag ens jobbar för att få det så.

Nu har jag visningar inbokade, jippon, modevisningar, pysselkvällar, beställningar, förfrågningar och....U NAME IT!!!

Tycker det är så märkligt hur saker kan utvecklas utan att man gör så mycket för att det ska utvecklas, jag menar, hade aldrig kunnat drömma om att min hobby skulle kunna växa till såna här proportioner.

Självklart är jag jätteglad och smickrad, men oxå förundrad över hur det kan bli.

Nu ska jag fortsätta banka stavar, hjärtan, donuts och tags.....;-

Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Javisst är det underligt... men kul!!!

    SvaraRadera
  2. Du gör så otroligt läckra smycken, därav din framgång :)
    Ha det gott!!!

    SvaraRadera