Voting

torsdag 15 oktober 2009

Nödvändigt Onödigt...


I helgen är det alltså DAX. Det blir SPA för hela slanten. Resan går mot Söderköpings Brunn. Senaste gången jag var där var när jag var 13 år. Då blev jag smått förälskad i servitören, vi var där för att äta i restaurangen. På den tiden (1800-talet kallt...;) fanns inget som hette SPA. Idag skulle det närapå vara gratis med tanke på den stress som samhället utsätter oss för......
Jag ska få massage och så ska jag låta någon plocka mina ögonbryn. Härligt!!!
Igår levererade jag mängder med namnhalsband. Tackar här Anna för spridande av anelassmycken.se
Hoppas snart få leverans av hängen till smyckena jag håller på att tillverka till Funky.....han är SÅÅÅ nyfiken (jag med!!!!)
Kram,





2 kommentarer:

  1. Jag är mä nyfiken!!!!!!! På Funkys reaktion!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, VEM f-n är inte det!!!!!! Usch, mest nervöst!!!

    SvaraRadera