Voting

lördag 24 oktober 2009

WHAT is HAPPENING??????

Helt SJUK är min värld just nu!!!

När FunkyDan kollektionen visat sig på Fejjan av en kär barndomsvän, Micke, har telefonen hos honom gått varm. En fotograf (skriver INTE ut några namn eftersom jag inte vet vad som kommer att hända) som fotar rock/pop har visat intresse över att fota Funky med MINA smycken i ren reklamsyfte för mig. Jag ska alltså bestämma hur Funky ska se ut, make-up, kläder, sitta, stå, u name it!!!
Men HALLÅ????? Fatta!!!! JAG kan inte åka till Sthlm och möta honom....skulle ju svimma på kuppen...NoIcE är ju alltså hela min uppväxt...."tårar i regn, vem ser dom.....inte jag" osv osv. Det GÅR INTE!!!!

Sen, inte nog med detta, har en agentur på Östermalm (välkänd....) ringt Micke x flera och vill träffa MIG, prata affärer etc. Agenturen hade tips, ideer etc, har ringt alltså x flera, orolig att någon annan ska hinna före.....:)

FATTA ATT JAG ÄR YR!!!!

Nu ska det bli SKÖNT att åka iväg ngra dagar för att rensa hjärnkontoret.

GLÖM inte att sätta om klockan inatt, vi får sussa en timme xtra.

Sov så gott!

5 kommentarer:

  1. Det är för att du är BÄST, Anette!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Näää, jag är INTE bäst!!!!! Finns HUR många pärlare som helst som gör UNDERBARA saker, det är ödet, en tillfällighet bara.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Du är BRA!!! Och glöm nu inte att tänka på vad vi pratade om idag (igår) och ta en riktigt allvarlig funderare på det! Ha en underbar resa och försök koppla av ordentligt.
    Kramizar från Ewa

    SvaraRadera
  4. Kul att ni skriver lite kommentarer.
    Lovar att tänka över det hela mycket noggrant Ewa och det vi pratade om.
    Kram kram

    SvaraRadera