Voting

tisdag 13 oktober 2009

Shoppoholic....

Vet inte vad som tagit åt mig men jag är GRUVLIGT sugen på att shoppa LOSS och det rejält!! Inte för att jag vet vad jag vill ha men jag är SUGEN på nytt!!!

Håller på som bäst med lite beställningsjobb, kul!!!



I somras när vi campade på Öland fick dottern erbjudande att bli stylad och fotad av proffsfotograf.
Det var kanonintressant och här följer några bilder ur serien. Håll med om att hon är vacker, min dotter, DET har hon ärvt av sin mor......*asg*


Dottern Hanna, 18 år - sommaren 2009







Hanna 18 år sommaren 2009

Kram kram,

2 kommentarer:

  1. hon är otroligt vacker din dotter, lik morsin va?! ;-)
    Kul att få se bilder på din famílj!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Kommer fler bilder, har så dåligt med bilder på sonen men det kommer det oxå, han ska bara göra sig dum på alla bilder...;-

    SvaraRadera