Voting

onsdag 29 december 2010

Födelsedag

Här kommer de utlovade bilderna efter att stygnen har tagits. Inte alls lika ilsket rött längre. Allt ser toppen ut och jag är såååå NÖJD. Nu är inte ögonlocken så tunga längre, pannan får vila lite nu och inte bara ansträngas hela tiden. Pannknacket har blivit bättre!!!! JIPPIE!!!
Dock får jag inte måla ögonen med make-up förrän om ytterligare 10 dagar, men det är det värt!! På bilderna jag visat är jag helt osminkad men visst kan jag ha lite puder och rouge, det är bara ögonen jag inte får måla.
När jag har glasögonen på syns det nästan inget alls att jag gjort ingreppet. Helt otroligt!!!

På kvällen idag var vi hembjudna till mammsen på middag. Hon hade gjort suuuupergod älgfilé, en potatis"panna" innehållande corn-flakes, champinjonsoppa, purjolök och massa annat och god sås såklart. Till efterrätt fick vi cheesecake toppad med aprikossylt. YAMMI!!!!!
Så har jag fått en popcorn-maskin av familjen. Jag ÄLSKAR popcorn så det ska bli kul att testa!!
För övrigt vill jag bara tala om att IDAG, på min självaste födelsedag för 9 år sedan lämnade Freddie Hansson (NoIcE) detta jordeliv. ÅÅÅÅÅÅÅHHHH, vad jag sörjer detta. Är det någon människa jag skulle velat träffa i mitt liv så är det HAN!!! Otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar