Voting

måndag 27 december 2010

White Christmas

Lite sent om sider tänkte jag visa lite bilder från Julen 2010.
Vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen men ibland liksom känner jag inte för
att skriva. Läser på er andras bloggar men vet att jag varit urkass på att lämna kommentarer hos er andra också TROTS att jag tycker det är JÄTTEKUL att läsa/se vad som händer hos er.

Julmaten förbereds i köket!!
Dukat för 11 personer.
Efter maten däser vi till Kalle Ankas Jul på tv:n. Det ÄR ett måste!! Familj och
en del av släkten är samlade.


Mysfoto från vår hall
Här är det skottat och upptänt för TOMTEN!!!! ;)
Maken tar emot tomten och hans nisse......
och visar dem till sina stolar framför granen.
Kusin Ricky får ge tomten en kram för ett paket.
Kusin Rasmus måste också ge tomten en kram....
Ludwig med såklart.
Och Hanna. Tomten gillar att få kram av Hanna, undra varför?? He he...

För övrigt fick maken och jag VÄRLDENS BÄSTA Julklapp av dottern......From 10 Januari och en vecka framåt fixar hon inköp och lagning av mat!!!!!!! JÄKLAR i havet vad jag ska njuta!!!! Det bästa man kunde önskat sig faktiskt......10000000000000000 TACK älskade dotter!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar