Voting

torsdag 23 december 2010

GOD JUL!!!

Julstök på HÖG nivå i det Larssonska huset. Mat på spisen, damning, torkning, städning, tvättning, m a o FÖRBEREDNING inför den stora dagen!!!!

Själv kan jag inte göra sådär jättemycket utan får lugnt delegera över uppgifter till övriga familjedeltagare.....varför??
Jooo, igår gjorde jag den efterlängtade ögonlocksplastiken och ser ut idag som om jag gått sådär 15 ronder mot mike tyson (utan att ge upp) liksom.....;)) Ska/får inte anstränga mig för mycket.

För er som undrar har jag INTE gjort denna op pga "skönhetsideal" utan för att mina ögonlock blivit så pass tunga att jag hela tiden försökt kompensera genom att höja på pannan. Det har inte gått så bra och jag har haft pannvärk varje dag....så kan jag ju inte ha det. Bilder före och efter kommer......;)

Vill passa på att önska er en RIKTIGT GOD JUL



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar