Voting

söndag 5 december 2010

Lackar mot jul...





Ytterligare en helg gått....guuuud så snabbt tiden går, tycker inte jag hinner med ett endaste dugg. Tog tag i lite städning ialla fall i lördags, SKÖNT. Tvätthögen är oxå den avverkad. Lagade lite käk till kvällen och 3 av dotterns fina vänner kom och käkade med oss, det var prat o fniss o skratt resten av kvällen Har varit ute en sväng o kikat på sonen vid skridskobanan, det är inte lika kallt ute nu. GÖTT. Snön ligger ialla fall kvar.
Idag, Söndag, har jag betat av lite smyckesbeställningar, är ikapp igen, är ju oxå skönt.
Ikväll blir det en sväng till kära mor och hälsa på en stund.
Julklappar?? Har köpt EN så det är lite kvar men ungarna önskar sig PENGAR så det är ju inte så svårt...bara det att jag tycker det är TRÅKIGT att "bara" ge bort pengar, blir ju liksom inga paket....

Ha det gött i kylan mina vänner.
Visst ja, jag bjussar på lite nytillverkade smycken oxå.....;))

1 kommentar: