Voting

onsdag 29 december 2010

Fortsättning följer...

Idag, på självaste min födelsedá har jag tagit bort stygnen på ögonlocken. Allt ser jättefint ut.
Jag återkommer med bild. Nu ska jag fräscha lite för att åka till mammsen o käka god middag = min födelsedagspresent från henne. Jag HATAR att laga mat så det är SUPERBRA att få ge sig iväg. För övrigt firar jag inte min födelsedag, har jag inte gjort sedan jag var 20 ungefär. Har INGET att göra med åldersnojja utan för att det känns KNEPIGT/FEL att ta emot presenter och uppvaktning för något jag inte gjort mig förtjänt av!!!
Då uppskattar jag mer att någon kommer med en blomsterkvast vid annat tillfälle, när jag har förtjänat det på ett eller annat vis men INTE för att jag fyller år.......

Knepigt? Tja...sån är jag!



1 kommentar:

  1. Grattis Grattis Grattis!
    Hoppas du har blivit mycket uppvaktad idag
    Kram och Puss från oss alla
    Rebecca

    SvaraRadera