Voting

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Vi har letat ny soffa i vad det känns som i evigheter. Det vi velar på är FÄRGEN. Formen har vi klart sedan länge. Vi har åkt runt o kikat o letat, velat hitan o ditan under antal månader. NU när vi äntligen bestämt oss och ialla fall jag har känt mig mycket nöjd med valet så ringer plötsligt leverantören och meddelar att "tyvärr, färgen har utgått sedan länge". Ska man skratta, gråta, skälla eller gorma eller vad???? SÅÅÅÅÅ KASS av en butik att marknadsföra färgen som "utgått sedan lång tid". FAN säger jag!!!! Såååå irriterande!

Glad har jag ändå varit idag, mycket pga detta fina halsband som sonen pärlade ihop helt på egen hand i present till mig idag. GISSA om jag är både stolt och glad. Sååå sött....LOVE
Visst är det färgglatt och fint?


1 kommentar:

  1. Trist med soffan!!
    Vet inte vad jag hade gjort;(

    Vilket vackert halsband din son gjort!!
    Fick ett armband av min blivande 8-åring, som han pärlat i skolan:)

    Kram Helena

    SvaraRadera