Voting

tisdag 22 februari 2011

Totalt kaos på NZ


Jäklar i havet så rädd jag blev när jag lyssnade på nyheterna imorse. Christchurch på Nya Zeeland har råkat ut för jordskalv som uppmätt 6,5 på richterskalan. Ca 65 personer har dött till följd av detta. Det sista jag hörde från dottern var i helgen och att de de befann sig just i Christchurch!!!!! Slog på min mobil och hade (GODE GUD) fått sms från dottern som berättade att de åkt ifrån staden i söndags och befann sig i säkerhet. TOTAL KAOS råder dock på NZ!!
Har nog ALDRIG i hela mitt liv blivit så glad för något sms!!!!

4 kommentarer:

  1. Usch, så hemska tankar det hann snurra i huvudet på dig!!
    Skönt att de hade rest därifrån.
    När ska de hemåt?

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra. Jag kan bara tänka mig hur orolig du måste ha varit. Stor kram till dig och familjen
    Kramis Becca

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att allt är bra med dom!

    SvaraRadera
  4. Jaaaa,, väldigt skönt att allt är ok!!
    Tack för all er omtanke!

    SvaraRadera