Voting

lördag 5 februari 2011

soffjakt och mildväder

Hej
Hemma hos mig, på vår gata på landet, där...där regnar det och töar...;)) UNDERBART säger jag trots att det vita vackra försvinner så tycker jag vi haft det så pass länge nu så jag är evinnerligt trött på det. Trött på att frysa 24/7!!! Vill ha ljus, värme, vår, fågelkvitter, ljumma kvällar etc. NICE!!

Idag har vi varit på möbeljakt IGEN. Nu tror jag ialla fall att jag hittat vad jag vill ha för soffa i v-rummet men det är inte helt enkelt!! Annars blev det lite småbutiker här o var. Lite nya växter o krukor till köksfönstret, jättefint, får fota sen så ni får se.

Ikväll ska jag laga heta räkor med saffran och tomatsås o kolla melodifestivalen. Jag gillar sånt spektakel....;))

Just nu ska jag ta tag i några beställningar som kommit in under veckan.

Önskar er alla en fin lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Melodifestival, jippie!!
    Min favorit nr 1, så jag lär bänka mig framför TV:n!

    Nu en promenad, har målat hela dagen känns det som...

    Kram Helena

    SvaraRadera