Voting

onsdag 9 februari 2011

home to mama

Jaha, så kom dessa till sin rättmätiga ägare idag...som jag längtat....och blev besviken...de var för SMÅ!!!! Det verkar som om de är små i strl men det hade jag ju såklart missat att läsa!!
Tror det är så att en strl större i svart är slut men de finns i mörkbrunt så det får väl bli det istället då. Brunt är egentligen mer "jag" men gillar nubucken i de svarta. Nåja, den som väntar på ngt gott....
Ingen som har strl 39 som vill köpa dem, annars skickar jag tillbaks dem. Vad de kostar? 1600 kr....;)



3 kommentarer:

  1. Trist att de inte passade!

    Har glömt fråga, men betalar man smycken man köpt innan varorna kommer?
    Har du fått mitt mail med beställningen?

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att de var för små för dig! :(

    SvaraRadera
  3. Helena.
    Har mejlat dig.....

    Jaaaa, verkligen jättetrist att de inte passade!

    Kram på er!

    SvaraRadera