Voting

måndag 7 februari 2011

Hämnden är ljuv

Arbetsdagen avlöpte som vanligt ungefär. Har varit på utflykt för att kolla var en del elever tar vägen när de varken hör av sig eller svara i telefonen! Efter jobbet fixade jag söndagssteken. Jaaa, jag vet att det är måndag men vi åt annat igår så det fick bli idag. Extra skönt att det bara var sås o potatis som behövde fixas....GÖTT!
Min vackra orkidé som jag ännu inte lyckats ta dö på....;)
Fixade lite fint i fönstren i köket...sött va?
Ikväll har jag o syrran varit o sett på hämden med mikael Persbrandt. HUR snygg är den karln?? Inte nog med det....han kan sitt yrke oxå...ett proffs skulle jag vilja påstå. Filmen var superbra och allas insatser värda sin vikt i guld. I stort sett idel rosor ger jag filmen. Buskapet i filmen är rätt tydligt och bra. Hämd vinner ingen av i längden OCH vi föräldrar måste finnas där för våra barn.

Imorgon blir det GY11 för hela slanten....längtar...elller inte...;)


4 kommentarer:

  1. Alldeles för snygg är han:)))

    Fina fönsterbilder!
    Jag tror inte det går att ta död på orkideér:))))

    Ha en bra vecka!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Fint i fönstren! Går det inte att ta död på orkideér, det vete sjutton, men jag har aldrig haft nån så jag kan inte bevisa nåt heller...;-D

    SvaraRadera
  3. Joooo, det går såååååå bra att ta död på dessa vackra skapelser....fråga mig, har gjort det dussinet gånger....hur nu det går till.

    Tusen tack för kommentarer, värmer alltid!

    Japp, Persbrandt is THE man...;))

    SvaraRadera
  4. Vilken fin orkidé! Hoppas den överlever;)
    Gulliga krukor du köpt också.

    Vet du jag gillar inte Persbrandt!!
    Jag menar allvar.

    Kram från mig

    SvaraRadera