Voting

torsdag 3 februari 2011

Griniga människor

Vet ni vad??? Jag brukar inte vara den som gnäller eller beklagar mig. MEN, nu är jag såååå satingens TRÖTT på griniga, sura människor som JÄMT vänder allt till det negativa och inte för en sekund kan bjuda på sig själva!!! Eftersom jag har studerat psykologi OCH psykiatri så vet jag ju alltför väl vad sådant kan stå för så egentligen borde jag inte vara trött på detta, går ju åt så mycket energi för sånt. Det finns ju alltid en orsak till att man är eller agerar som man gör.

MEN, det spelar ingen roll. Jag är APTRÖTT på såna människor. TUR att jag inte umgås med den typen av människor för det har en förgörande effekt. Man orkar liksom inte stötta upp dessa sura människor jämt.

Åh, nu känns det genast lite lättare när jag fått gnälla av mig lite.;))

Puss på er

1 kommentar:

  1. Av olika anledningar har jag varit en negativ person länge nu coh ältat det som hänt, men det har sina orsaker eftersom jag är sjukskriven nu...
    Jag har tänkt studera psykologi, men det har aldrig blivit av.

    Normalt är jag en glad och positiv person med en massa energi och gör andra glada (har jag hört).

    Nu har jag skickat min beställning till dig!
    Kul ser fram emot att få hem dina fina smycken, kram på dig!

    SvaraRadera