Voting

onsdag 23 februari 2011

Vad vore livet utan skype???

Har ikväll skypat med bästa dottern. Hon lever verkligen livet måste jag säga och upplever en massa saker! Hon var låååååååååååååååångt bort från skalvet och det gjorde mig rätt lugn måste jag säga. Det häftigaste hon upplevt var bungy jumpen och det skulle hon mer än gärna vilja göra om. Vädret var härligt, sådär 25 grader och hon hade VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT roligt åt våran långdragna kyla här hemma. Hon kommer ju hem lagom till våren i Svedala....härligt!!

Åh, så skönt att SE och HÖRA henne måste jag säga. Hennes kompis Emma kom hit kvällen till ära för att ta del av godsakerna.

Inatt kommer jag sova gott!

Bjussar på lite godis:
Smyckena kommer från mig, kläderna från nätet,

4 kommentarer:

  1. Åh, vad skönt att få prata med dottern över skype!! Vad söt hon är:)

    Vilka fina kombinationer du gjort med smycken och kläder. Det rosa föll jag lite extra för;)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, verkligen jätteskönt att ha både fått se henne och prata med henne. Hon mår toppen och har det bra.

    Tack för komplimanger Helena, såå kul!

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad skont att det ar bra med dottern!!
    Dina kombinationsbilder klader-smycken ar sa fina. Det ar nastan sa jag far inspiration att borja salja klader i min butik oxa!!
    Kram, Anita

    SvaraRadera
  4. Anita. Vad gäller kläder/smycken så säljer ju själva kombinationen bra, man ser på ett annat sätt hur man kan matcha ihop bra etc. Denna iden fick jag bara plötsligt, gillar ju både kläder och smycken mycket...;)
    Hoppas du har det varmt o skönt, här var det ca -20 imorse!!!! FY attans!

    kram anette

    SvaraRadera