Voting

tisdag 1 december 2009

Decemberdag!

Fortfarande grått och trist ute!! Men, jag hörde att sola sken i karlsta....som vanligt...;)
Trots det finns solsken i mitt sinne!! Sen spelar resten liksom mindre roll, även om det givetvis är skönt och trevligt att solen skiner även ute i naturen.

Natten har gått bra med hundarna, har inte hört av dem, de kommer inte upp på övervåningen där sovrummen är utan har nog sussat gott på nedervåningen.

Var ute en promenad med dem vid middagen innan jag åkte till jobbet, frid och fröjd.

Mamma har sussat gott inatt trots ond axel, hon kände sig bättre idag både med den vassa (numer nedslipade) tanden OCH den onda axeln. Blir säkert att vi åker tillbaks med vovvsingarna på lördag. Det gillas säkert inte av barnen!

På em och kväll blev det jobb för min del, det gick oxå bra. Var ute vid omberg och for ikring på hembesök, alltid trevliga vyer.

Imorgon blir det naglar för min del o säkert lite smycken oxå....;) Det ger mig ro i själen!!

Kram,

2 kommentarer:

  1. Här ser det ut o bli en fin men väldigt kall dag idag med!
    Ha en skön dag, kompis!

    SvaraRadera