Voting

onsdag 30 december 2009

Kidnappad..


Av vännen ewa..pöss o tack.

Tyvärr är min mobilkamera så jäkla urballad så det finns inte, kanske måste jag helt enkelt köpa mig en ny nu när jag kan mobilblogga.....;)

Jo, såhär var det förstår ni.
Ewa o jag hade bestämt att ses idag för att grejja med lite papper, vilket jag HATAR. Innan hon kom ringde hon och sa att jag INTE fick gå i mysis o raggisar när hon kom (man känner sina löss väl....;) utan att jag skulle ha vanliga kläder. Vi skulle nämligen ut o åka....OKIDOK, men vart???

När hon kom drogs jag med till Mjölby och det visade sig att vi skulle gå på CHINA restaurang. JAG ÄLSKAR CHINAMAT!!!!!

Dessutom HATAR jag att laga mat. Jag var ju själv hemma idag, dottern jobbade o de andra har åkt till släktingar för att fira nyår. Jag jobbar så jag blir hemma.....

GISSA OM VI ÅT GOTT!!! Det HÄR kommer jag att leva på läääääänge.

TUSEN TUSEN TACK HELA FAMILJEN S

LOVE U ALL,

anette

2 kommentarer:

  1. Tack själv för en jättetrevlig kväll!
    Kan tala om för alla att godiskakan smakade bara SÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT!!!
    Pöss på dig med från Kidnapperskan!

    SvaraRadera
  2. TACK TACK TACK EWA med familj!!

    Blev sonen glad över brödet?

    SvaraRadera