Voting

onsdag 9 december 2009

En vanlig Onsdag

Imorse vaknade sonen på fel sida, han var vrång och tråkig. Givetvis somnade jag inte om när han väl gått upp så det var bara att kånka sig upp. Grått o trist ute.

Har fortsatt rensningen av sonens rum, tillsammans med honom. Idag var det gamla leksaker som fick kastas i sopsäcken, blev en hel säck!!!

Var en sväng på Ikano och handlade en julklapp till. Såg ytterligare en klapp till dottern som jag inte handlade men nu vet jag var det finns alla fall.

På kvällen kom dottern hem från Örebro, hon hade varit där o kikat på balklänning, hon hade fotograferat sig i några av dem OH GOSH så himla läckra!!!!!! OJOJ, det blir en syn för gudarna!

Har bokat hytt med Viking Lines båt Cinderella 4 mars. NoIcE ska spela så det är ett GIVET kort!!! Syrran o jag bjuder kussen i en hytt oxå, blir hennes födelsedagspresent (försenat)!!! Om båten gungar??? Lugn o fin, DET kommer ingen av oss känna......;)

Vad har jag mer gjort?? Tvättat lite, handlat o grejat lite.

En vanlig onsdag mao.

kram o nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar